Fancie

Fancie '23-'24 der SV Ilythia

Carlijn Fix - Voorzitter

Carlijn, onze voorzitter. 20 jaar oud en heeft dit jaar Wilsum (pluspunten als je weet waar dat ligt) ingeruild om in Groningen verloskunde te studeren. Ze is wekelijks op het voetbalveld te vinden want daarbuiten wil scoren nog niet echt lukken. Met haar rol als voorzitter mag zij (proberen) onze vergaderingen goed te laten verlopen. Al wordt dit nog wel een uitdaging met alle flessen wijn die op tafel komen. Ze heeft super veel zin om met jullie ook allemaal een wijntje te drinken op de leuke borrels en activiteiten die er aan komen.

Evie Bouma – Commissaris Intern

Dit jaar is Evie onze commissaris intern. Ze is 20 jaar oud en zit in haar eerste jaar op de opleiding. Deze hartstikke nuchtere meid is geboren en getogen in het Friese dorpje Wommels, een jongen moet dan ook minstens 130 koeien hebben om bij haar te scoren. Naast haar functie intern zorgt zij er dit jaar ook voor dat de borrels en activiteiten veel leden trekken met de waanzinnige promotie. Zoek haar vooral even op bij de borrels voor een taalcursus Fries.

Madelief Souverijn – Penningmeester

De Twentse gezelligheid houdt hier niet op. Ook de 18-jarige Madelief uit Hellendoorn werkt mee aan de leuke sferen van deze commissie. Als enige 2e jaars student gaat zij dit jaar als penny (penningmeester) door het leven. Dit wil niet zeggen dat ze met cijfers goed is, maar dit was de functie die niemand wou. Hoewel haar naam erg lief klinkt heeft ze haar rustige stekkie thuis ingeruild voor de gettowijk van Groningen. Maaar dit wordt allemaal gecompenseerd met haar gezelligheid en spontaniteit die ze meeneemt naar de geweldige borrels die de FANCIE dit jaar gaat organiseren!

Noa Mayeba – Secretaris

Het is niemand minder dan: Noa!!! Deze vlotte dame uit Enschede is 20 jaar oud. Noa neemt de functie secretaris op haar binnen onze commissie. Noa is nuchter, behalve in het weekend, wanneer ze vrijwillig Grolsch drinkt😉 Naast dat ze een nuchtere meid is, is ze goed bij de les en pikt altijd alles op! Je hoort het wel, ze is uiterst geschikt voor deze functie! Naast de tijd consumerende studie doet Noa graag een drankje met haar vriendinnen, maar is ze ook druk aan het oefenen als dansmarietje voor carnaval! Van alle markten thuis dus! Noa heeft super veel zin om met jullie een wijntje (of biertje) te drinken tijdens de borrels!

Hanne Olde Dubbelink – Commissaris extern

Onze 18-jarige Hanne is een gezellige meid uit Beuningen.  Dat zal je vast niets zeggen, maar het ligt in het mooie Twente. Gelukkig woont ze sinds kort in het mooie Groningen. Ze neemt dit jaar de rol van commissaris extern op zich. Hanne maakt gedurende de dag vlogs waar wij tijdens de commissieavonden van genieten. Ze is niet vies van een lekker biertje en zegt nooit nee tegen een shotje (tenzij het tequila is). Hanne heeft ‘onmeeunig’ veel zin in dit commissiejaar en ziet jullie graag op de borrels en activiteiten!