Bestuur 2022-2023

Laurien van Opstal

Dit jaar is het aanspreekpunt van de vereniging onze voorzitter, Laurien van Opstal! Als je Laurien zou moeten omschrijven in één woord, dan is dat ‘gezellig’. Dit natuurlijk met een zacht G want deze meid komt helemaal uit Brabant. Jullie kunnen haar kennen van alle activiteiten en borrels waarbij zij altijd van de partij was. Een combinatie van een gezellige, maar ook een serieuze meid waar je zeker op kunt rekenen gaat zij er dit jaar voor zorgen dat alles soepeltjes verloopt.

Demy Pot

De secretaris van dit jaar is Demy Pot. Zij zal er dit jaar alles aan doen om de mailbox netjes te houden, de nieuwsbrieven te maken en het ledenbestand bij te houden. Deze nuchtere meid uit een klein dorpje genaamd Heino, Overijssel, houdt van orde.  Zij weet alles goed up-to-date te houden en is daarom perfect voor deze functie!

Esmee van den Berg

Helaas groeit het geld haar niet op de rug, maar dit jaar zal onze penningmeester, Esmee van den Berg, zich gaan ontfermen over de financiële boekhouding van de vereniging. Deze serieuze meid uit de kop van Overijssel zal ieder dubbeltje omdraaien zodat Ilythia de leukste activiteiten en interessantste lezingen voor haar leden kan organiseren.

Fem Gremmen

Onze commissaris intern van dit jaar is Fem Gremmen! Onze tweede brabander van ons bestuur. ZIj is altijd in voor gezelligheid, zo kunnen jullie haar dan ook zeker kennen van de borrels. Omdat fem een mensen mens is en het heerlijk vind om onder de mensen te zitten. Weten wij zeker dat zij met haar volle enthousiasme deze functie goed zal vervullen! Ook is zij de vertrouwenspersoon voor de studenten aan de Verloskunde Academie Groningen en kun je met al je vragen of zorgen bij haar terecht.

Femke Velthausz

Last but not least Femke Velthausz, onze commissaris extern van dit jaar! Met haar echte Groningse charmes hebben wij er alle vertrouwen in dat deze meid de contacten goed weet te onderhouden met de sponsoren en wellicht nog nieuwe sponsoren aan de haak weet te slaan. Naast de functie commissaris extern is Femke ook nog vicevoorzitter, wat inhoudt dat ze de taken van Laurien overneemt, wanneer dit nodig is.

Bestuursfotos_Laurien.jpeg
bestuurfoto_Demy.jpeg