Bestuur 2016-2017

Twee toenmalige eerstejaars verloskunde studenten, Roos en Sophie, misten iets in hun studentenleven. Na een goed gesprek hadden ze een goed verhaal en een mooi plan. Wat begon als een goed gesprek is uitgegroeid tot een echte vereniging. Dit heeft veel bloed, zweet en tranen gekost en de vraag ‘waarom?’ is regelmatig door hun hoofd gespookt, maar zonder enig protest hebben zij doorgezet. Samen met Nienke en Reineke hebben zij, op 21 januari 2015, hun handtekening gezet onder de statuten van SV Ilythia. Vorig jaar heeft het bestuur 2015 – 2016 het doorgezet en de basis verder uitgebouwd. Vol trots mogen wij dit jaar het stokje van hun overnemen en vormen wij samen het bestuur 2016 – 2017.

Het bestuur wordt geleid door onze voorzitter, Sharon Veenstra. Zij bereid de agenda voor en zorgt dat alle punten met precisie worden afgewerkt. Daarnaast heeft ze een hart van goud en voor goede adviezen kun je bij Sharon terecht.

Nienke de Nijs is de secretaris van het bestuur. Zij zorgt ervoor dat alles nauwkeurig genotuleerd wordt en houd alle administratieve dingen bij. Zij is erg gedreven voor de vereniging en staat altijd voor iedereen klaar.

Onze penningmeester is Lieke Bouma, zij is eindverantwoordelijke voor alle geldzaken binnen Ilythia en zorgt ervoor dat alles goed geregeld wordt. Bij de vergaderingen brengt zij veel in, vooral haar gezelligheid.

Elise van Bergen is onze commissaris intern. Zij heeft het contact met alle commissies en is het aanspreekpunt voor de leden van Ilythia. Deze Brabantse weet met haar lach altijd iets goeds te maken van je dag.

Het vijfde bestuurslid is Emma Smit. Zij is onze commissaris extern en onderhoudt het contact met externen zoals sponsoren. Bij de vergaderingen is zij even belangrijk, ze is oprecht geïnteresseerd in iedereen én zorgt altijd voor een lekker gerecht bij de vergaderingen.

Dit jaar gaan wij verder bouwen op de basis die gelegd is en gaan wij Ilythia professionaliseren en meer bekendheid geven. Samen met de commissies, alle leden en het bestuur gaan wij er een top jaar van maken!

Geniet van het leven, de vereniging en de verloskunde

Liefs,

Het bestuur 2016 - 2017