Bestuur 2020-2021

De gezellige Friezin Geary Dantuma zal dit jaar de functie voorzitter vervullen van onze prachtige vereniging SV Ilythia. Geary weet van aanpakken en in combinatie met haar vrolijkheid maakt dat haar een uitermate geschikt persoon als aanspreekpunt. Met een warme hand houdt ze de rest van het bestuur in bedwang en draagt ze zorg aan dat alles goed verloopt dit jaar.

De secretaris van dit jaar is Kim Meijerink. Zij zal er dit jaar alles aan doen om de mailbox netjes te houden, de nieuwsbrieven te maken en het ledenbestand up-to-date te houden. Daarnaast heeft ze ook nog veel gezellige vriendinnen, een vriend en is ze lid van roeivereniging Aegir.
Naast secretaris is Kim ook nog vicevoorzitter, wat inhoudt dat ze Geary haar taken overneemt, wanneer dit nodig is. Als voormalig voorzitter van de NoVICe zal dit haar vast goed afgaan.

Het komende jaar gaat Onna Idema over de financiën. Met Onna als penningmeester van het 7e bestuur der SV Ilythia, hoeven wij ons geen zorgen te maken. Met haar nuchtere houding zorgt zij ervoor dat het geld de goede kant op blijft rollen! Ook al leeft ze de laatste week voor de DUO uitkering op brood met pindakaas, wij hebben er in ieder geval alle vertrouwen in.

Jeline Noordhuis is dit jaar de commissaris intern. Jeline gaat het contact met de commissies onderhouden en zorgen dat alles daar soepeltjes verloopt. Ook is zij de vertrouwenspersoon voor de studenten aan de Verloskunde Academie Groningen en kun je met al je vragen of zorgen bij haar terecht. Iedereen die regelmatig bij de borrels en activiteiten komt zal er snel achter komen dat Jeline een echte danseres is en graag haar moves op de dansvloer laat zien!

De commissaris extern dit jaar is Richelle Schöne. Deze vrolijke meid is voor de externe partijen het aanspreekpunt van Ilythia. Ze zal het contact onderhouden met onze sponsoren en op zoek gaan naar eventuele nieuwe sponsoren. We hebben er alle vertrouwen in dat Richelle haar functie zal gaan vervullen met al haar enthousiasme en doorzettingsvermogen, wat ze de afgelopen jaren al heeft laten zien als lid van verschillende commissies.

IMG_5646-bijgesneden.jpg
Geary Dantuma
IMG_5489-bijgesneden.jpg
Kim Meijerink
IMG_5382-_bijgesneden.jpg
Onna Idema
IMG_5553-bijgesneden.jpg
Jeline Noordhuis
Richelle Schöne

Met onderstaande foto heeft bestuur 2020-2021 de bestuursfotowedstrijd van de Groninger Studentenkrant gewonnen!

"And the winner is….a boy!!! We vinden alles in deze foto geweldig. Mooie kleuren en een goede compositie en in elk zichtbaar object komt de studie weer terug. De matchende tijgerhakken zijn een ook een prachtige keuze." Groninger Studentenkrant

Bestuursfoto_2_zonder_kruis_en_kaarsen.jpg
Fotograaf: Max Reijnen