Interesse in een bestuursjaar

Voorzitter

Als voorzitter houd jij het overzicht binnen de vereniging en stuur je bij waar nodig. Je zorgt ervoor dat alle bestuursleden op de hoogte zijn van elkaars doelen en acties. De vergaderingen zal jij leiden door middel van de agenda die jij zelf hebt opgesteld. Jij bewaakt de processen die gaande zijn binnen het bestuur en zorgt ervoor dat de taken worden uitgevoerd.

Als voorzitter sta je regelmatig in het punt van belangstelling. Jij zit de Algemene Leden Vergadering voor en je geeft de speechen waar nodig.

Secretaris

Als secretaris van SV Ilythia zorg jij tijdens de vergaderingen voor duidelijke notulen en je pakt eventuele vragen rondom de notulen op. Het uitnodigen van de leden voor een evenement is ook de taak van de secretaris.

Ook is de secretaris verantwoordelijk voor de ingekomen e-mail berichten en zorgt ervoor dat de mailtjes terechtkomen bij de juiste persoon. De secretaris zal actief het leden bestand bijhouden en eventueel aanpassen. De secretaris is de contactpersoon bij de wettelijke zaken rondom de vereniging.

Penningmeester

De penningmeester is verantwoordelijk voor de financiën van de vereniging. Voor een algemene ledenvergadering zorgt de penningmeester voor een begroting, hierin staan alle verwachtte uitgaven van het hele studiejaar. Gedurende het jaar houd jij ook alle in- en uitgaven bij. Ook zorg je dat externe partijen correcte facturen krijgen en let je erop dat dit tijdig wordt overgemaakt. Dit jaar is de studievereniging begonnen met de automatische incasso’s, dit behoort ook tot de taak van de penningmeester.

Commissaris Intern

Als commissaris Intern houd jij je bezig met alle commissies binnen de vereniging. Jij bent op de hoogte van de acties gaande binnen de commissies en zal deze duidelijk maken aan de rest van het bestuur. Jij bent het aanspreekpunt voor de commissies. Als commissaris Intern zal jij de voorzittersoverleggen leiden.

​Commissaris Extern

Als commissaris Extern ben jij verantwoordelijk voor het contact met de sponsoren en andere extern contacten. Jij zorgt voor nauw contact met de externe partijen. Jij zorgt dat de facturen samengesteld door de penningmeester tijdig bij de sponsoren komen.

Heb je interesse in een bestuursjaar? Lijkt het jou leuk om actief te worden binnen Ilythia, om beleid te maken en om de vereniging draaiende te houden?

In het bestuursdocument hieronder kun je lezen wat een bestuursjaar inhoudt en hoe de sollicitatieprocedure zal verlopen. Nog vragen? Stuur een mailtje naar bestuur@svilythia.nl of neem contact op met een van de bestuursleden!

Bestuursdocument

Bestandsnaam Bestandsgrootte