Bestuur 2015-2016

SV Ilythia, geboren op 21 januari 2015 te Groningen. Een goed verhaal, een mooi plan, een geweldige vereniging maar nog belangrijker voor velen dé brug tussen de studie verloskunde en het studentenleven in Groningen. Wat begon als een geweldig idee is een jaar tijd uitgegroeid tot een serieuze verenging. Vanaf de eerste letters hebben Sophie Klijnstra, Roos Wind, Reineke Oosterhuis en Nienke Bijen al hun creativiteit, bloed, zweet en tranen in de studievereniging gegooid. Wij zijn dan ook meer dan trots dan wij het stokje van hun mogen overnemen. Vol passie storten wij ons op de uitdaging verder te bouwen op al dat moois wat deze meiden hebben neer gezet. Wij zijn vereerd om de vereniging te mogen leiden en te kunnen zeggen: Proost op SV Ilythia!

Elke vergadering wordt geopend door onze voorzitter Iris Lieffering. Zij zorgt ervoor dat alle belangrijke punten besproken worden. Maar ook laat deze Friezin onze hersens kraken met dé vraag van de week.

Onze Secretaris en Commissaris Intern is Eline Jansink. Deze Tukker houdt het bestuur scherp op Nederlandse gezegden en Twentse wijsheden. Haar Twentse ‘’Noaberschap’’ is dan ook zeker terug te vinden in haar functie.

Het financiële verhaal van de vereniging wordt strak in de gaten gehouden door Carlijn Nijland, onze Penningmeester. Daar hebben wij geen moment twijfels over, want de wijzen komen uit het Oosten en dus ook Carlijn.

Communicatie met externe partijen wordt verzorgd door Dora Nieland, onze Commissaris extern. Deze dame uit het prachtige Groningen weet ons iedere vergadering weer te strikken voor een prachtig verhaal uit Afrika.

Samen gaan wij voort bouwen op alles wat al bereikt is en breiden we SV Ilythia uit tot een geweldige vereniging. Met ontzettend veel gezelligheid, mooie ideeën en fantastische inzet van alle leden gaan we er een onvergetelijk jaar van maken!

Proost op SV Ilythia!

Liefs,

Iris, Eline, Carlijn en Dora.

Voorzitter - Iris Lieffering
Secretaris en Commissaris Intern - Eline Jansink