Bestuur 2018-2019

Tinka Koets vervult dit jaar de taak van voorzitter. Tinka, te herkennen aan haar goede dansmoves en  lokroep (waarmee ze er tevens voor zorgt dat de rest van het bestuur de aandacht er ook goed bij houdt), is dit jaar het aanspreekpunt van het bestuur en daarmee ook de vereniging. Deze vlotte en gezellige tante heeft daarom ook een serieuze kant en houdt altijd een oogje in het zeil.

Tinka Koets, Voorzitter

Onze secretaris dit jaar is Manon Slagter. Met Manon hebben we een perfectionistische duizendpoot erbij voor de notulen, de mails, de nieuwsbrief, het ledenbestand en de site! Omdat we tijdens vergaderingen graag veel, allemaal tegelijk en het liefst ook heel snel praten zal Manon dit jaar vast haar typesnelheid naar een hoger niveau brengen.

Manon Slagter, Secretaris

Céline de Jong is onze penningmeester dit jaar! Aan haar kunnen we al onze centjes toevertrouwen want de kas bewaakt ze met heel haar hart. Met de begroting in haar achterhoofd staat ze elke vergadering weer voor ons klaar met haar verrassende ideeën en gezelligheid.

Céline de Jong, Penningmeester

Dit jaar gaat de rol van commissaris intern naar Maaike van der Woude! Deze goedlachse sportieve  dame zal ten alle tijden het hoofd koel houden tijdens haar contact met de commissies. Dit jaar zal Maaike met haar betrokkenheid en gevatte humor ervoor zorgen dat iedere Ilythiaan met een dikke glimlach rondloopt!

Maaike van der Woude, Commissaris Intern

Dit jaar zal Julian Huijgen onze commissaris extern zijn. Deze vrolijke, altijd goed geklede, kritische maar ook zakelijke meid zal komend jaar alle contacten met onze sponsoren warm houden. Met al haar ervaringen en contacten van voorgaande commissies zal Julian zeker veel nieuwe sponsoren binnen halen voor Ilythia!

Julian Huijgen, Commissaris Extern

Bestuur 2018-2019