Bestuur 2019-2020

Dit jaar zal Sophie Dekker functioneren als voorzitter van onze prachtige vereniging. Als voorzitter zal deze bijzondere combinatie van vega fitgirl en gezellige borrelaar het aanspreekpunt van het bestuur vormen. Achter de schermen is zij druk bezig met het opstellen van agenda’s en/of het leiden van de vergaderingen zodat er niets (en niemand) onbedoeld blijft liggen.

Onze secretaris dit jaar is Anne Wassenaar. Zij zal het notuleren tijdens vergaderingen, de mail, de nieuwsbrief, het ledenbestand en de site onder haar vleugels nemen. Nogal wat typewerk staat haar te wachten. Gelukkig heeft ze al een beetje kunnen oefenen als commissiesecretaris afgelopen jaar, dus na dit jaar zal ze vast een Super-typeWoman zijn!

Dan is het nu tijd voor onze penningmeester, namelijk Floor Pagters. Zij zorgt voor het financiëren van alle leuke en interessante activiteiten die Ilythia voor haar leden organiseert. Net zoals Dagobert Duck bewaakt ze goed het ‘pakhuis’ en keert ze elk dubbeltje dubbel en dwars om voor het uitgegeven wordt. Van het geluksdubbeltje is helaas geen sprake, maar een pot met enthousiasme is zeker aanwezig bij deze vrolijke en gedreven meid.

De commissaris intern van dit jaar is Marloe Verbakel! Deze gezellige dame uit het zonnige zuiden weet wat genieten is, en zal al snel een bekend gezicht worden voor iedereen die regelmatig naar een feestje komt of iets voor de vereniging wil betekenen. Met de nodige ervaring en betrokkenheid binnen verschillende commissies weet ze overal wel raad op. Daarnaast is zij de persoon die voor je klaarstaat als je ergens mee zit of iets kwijt wil.

En tot slot onze commissaris externLobke van Dijk dit jaar! Deze altijd goed voorbereide, doelbewuste en ‘nait bange’ meid zal alle externe contacten van Ilythia goed onderhouden. Door haar kritische blik hoopt ze meer zicht te krijgen op de sponsorpakketten en deze uit te breiden. Wij hebben er vertrouwen in dat Lobke op deze manier meer uit de sponsoren weet te halen dit jaar!

Sophie.jpg
Sophie Dekker - voorzitter