Weekendje weg

8 mei 2020 17:00 - 10 mei 2020 12:00

Weekendje weg

Lieve leden,

We gaan dit jaar voor het eerst een weekendje naar het buitenland, namelijk Antwerpen! Wij hebben er al super veel zin in en hopen dat jullie net zo excited zijn als wij! Jullie kunnen je aanmelden van 10 februari tot 7 maart. Er is plek voor 30 (alumni)leden, dus wees er snel bij, want VOL=VOL! (Bij meer dan 30 aanmeldingen komt er een wachtlijst).

De kosten voor het weekendje weg zijn slechts 90,00 euro. Dit bedrag is inclusief de reis, het verblijf en ontbijt, lunch en avondeten worden volledig verzorgd. Daarnaast staan er een aantal super leuke en interessante activiteiten op de planning! Maar zorg dat je wat contant geld bij je hebt voor stappen, winkelen etc. Let op: Alleen de OV-kosten in Nederland zijn niet inbegrepen in deze prijs, omdat we ervan uit gaan dat de meesten van jullie gratis kunnen reizen in NL. TIP: NS verkoopt groepstickets!?

Wij zullen de treintickets vanaf Roosendaal naar Antwerpen regelen en betalen. Deze tickets reserveren wij voor een vaste tijd, dit betekent dat we reizen in één groep op een vast tijdstip! Vanuit Roosendaal vertrekt deze trein (8 mei) om 17:52 uur. Op de terugreis (10 mei) vertrekken we met de trein van 12:00 uur uit Antwerpen. Kortom: Samen uit, samen thuis!

Na 7 maart 00:00 uur kun je je niet meer aan- of afmelden en is geen restitutie mogelijk, vanwege de reserveringen voor de reis, het verblijf en de activiteiten. Mocht je toch verhinderd zijn dan is het wel mogelijk om eventueel te ruilen. We hopen op jullie begrip hiervoor.

We zien jullie aanmeldingen graag tegemoet!

Liefs,
De Weekendcie

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien